-
مثبت اندیشی گامی در توسعه ارتباطات فردی
شنبه 4 اردیبهشت 1400 10:18
«مدرسه روابط عمومی»- دکتر حسینی ز در یادداشتی در باب مثبت اندیشی و ویژگی های افراد مثبت اندیش و منفی نگر به این موضوع می پردازد. موضوعی که مبنای بسیاری از اقدامات روابط عمومی در توسعه منابع انسانی یا مخاطبان درون سازمان است. حسینی ز می نویسد: ذهن آدمی کارگاه تولید فکر است که از منبعی به نام ضمیر ناخودآگاه سرچشمه...
-
اندر مصائب فتواهای روابط عمومی
جمعه 3 اردیبهشت 1400 10:10
«مدرسه روابط عمومی»- جان اشتاین بک در کتاب « اتوبوس سرگردان» می نویسد: « کفشی که برای پای تو مناسب است، ممکن است پای دیگری را زخم کند. این ناعادلانه است که تمام دستورالعمل های زندگیمان را خودخواهانه درست بدانیم و آن را برای همگان بخواهیم. همیشه آن چه در ذهن تو می گذرد، اصلِ مطلق نیست...» حقیقت اینجاست که در ارتباطات،...
-
شناخت شخصیت کمالگرای وسواسی در ارتباطات انسانی
پنجشنبه 2 اردیبهشت 1400 09:52
«مدرسه روابط عمومی»- شخصیت وسواسی کمالگرا یکی از شخصیت های مشکل ساز در ارتباطات انسانی به شمار می رود. این شخصیت ها خوب هایی هستند که از زندگی لذت نمی برند. بنابراین باید به این شخصیت ها توجه ویژه ای داشت و با شناخت عمیق تری نسبت به کنترل آنها اقدام کرد. همان طور که از اسمش مشخص است، افراد این تیپ همیشه دنبال بهترین...
-
تکنیک اسمارت در آموزش مادام العمر روابط عمومی
چهارشنبه 1 اردیبهشت 1400 09:36
«مدرسه روابط عمومی»- تکنیک SMART یکی از تکنیک های برنامه ریزی شخصی است که می تواند در روابط عمومی نیز کاربرد داشته باشد. این تکنیک می تواند برای کسانی که در رسیدن به اهداف روابط عمومی شان با شکست روبرو شده اند موثر باشد. به ویژه زمانی که نیروی انسانی شما با مشکلاتی روبرو شده اند و آموزش تکنیک های ارتقای شخصی می تواند...
-
کاربرد تکنیک های مدیریت زمان در روابط عمومی
سهشنبه 31 فروردین 1400 17:41
«مدرسه روابط عمومی»- تکنیک های مدیریت زمان باعث می شوند که بتوانیم از زمان بهره بیشتری ببریم و از این جهت که روابط عمومی ها با طیف گسترده ای از وظایف در زمان محدود روبرو هستند، این تکنیک ها در روابط عمومی کاربردهای فراوانی دارند. در اینجا چند نمونه از این کاربردها آورده شده است: به شما کمک میکند تا وظایف خود را...