-
ویدئوی خدمات روابط عمومی در برگزاری رویداد
سهشنبه 26 فروردین 1399 09:26
«مدرسه روابط عمومی»- کارکنان روابط عمومی در برگزاری رویدادها نقش حیاتی دارند. آنها با برنامه ریزی، اجرا و ارزیابی رویدادها برای دستیابی به اهداف سازمانی تلاش می کنند. دکتر عادل میرشاهی، مشاور ارشد روابط عمومی در اینجا برخی از وظایف خاص روابط عمومی در ارتباط با رویدادها اشاره می کند: قبل از رویداد: تعیین اهداف: اولین...
-
پاسخگویی به شایعات رسانه های اجتماعی در روابط عمومی
دوشنبه 25 فروردین 1399 13:17
«مدرسه روابط عمومی»- شایعات رسانه های اجتماعی معمولا پس از انتشار یک خبر به دلیل کاستی ها در اطلاعات و امکان برداشت های مختلف، پیش می آید. یکی از وظایف روابط عمومی ها این است که شایعات را دست کم نگیرند. حتی اگر در یک کانال تلگرامی مطرح شد، باید آن شایعه جدی گرفته شود و به آن پاسخ داد. به کلیپ زیر که پاسخی به برخی...
-
نمونه شفاف سازی روابط عمومی
یکشنبه 24 فروردین 1399 13:09
«مدرسه روابط عمومی»- مدیر روابط عمومی باید موضوعاتی که دچار ابهام اند، یا به اصطلاح شایعه بردار هستند را به صورت کاملا روشن، شفاف سازی کند. این ویدئو کلیپی که ملاحظه می فرمایید، برنامه زنده ای است که با حضور رشیدپور این اقدام توسط مدیر روابط عمومی بانک مرکزی صورت می گیرد. به خاطر داشته باشید که هرچه شفافیت بیشتر باشد،...
-
معرفی روابط عمومی در نمایشگاه
شنبه 23 فروردین 1399 12:57
«مدرسه روابط عمومی»- مهندس سعید غفوری، معاون مدیر کل روابط عمومی در شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران هستند، در این ویدئو ملاحظه می فرمایید که ایشان به خوبی فعالیت های روابط عمومی در نمایشگاه را توضیح می دهند.
-
رسمیت و احترام؛ کلیدهای مهم روابط عمومی
جمعه 22 فروردین 1399 12:48
«مدرسه روابط عمومی»- رقص یکی از هنرهای بشر است که در دو شکل بازی و غنا صورت می گیرد. در حالت بازی به آن لهو و لعب و در حالت غنا به آن حالات نیایشی اطلاق می شود. تعابیر زیبایی نیز از رقص انجام شده است که در ذیل به چند مورد آن می پردازیم: 1. رقص، زبان بدن روح است. این تعبیر، رقص را به عنوان ابزاری برای بیان عواطف و...