-
شفاف سازی شایعات توسط روابط عمومی
پنجشنبه 21 فروردین 1399 12:38
«مدرسه روابط عمومی»- یکی از وظایف روابط عمومی شفاف سازی شایعات است. در ویدئویی که ملاحظه می فرمایید، یک مدیر روابط عمومی در حال شفاف سازی پرداخت ها (موضوعی که در همه سازمان ها بسیار اهمیت دارد) می باشد. روابط عمومی ها از این الگوها استفاده می کنند و متون رسانه ای خودشان را تنظیم می کنند.
-
پادکستینگ در روابط عمومی
چهارشنبه 20 فروردین 1399 12:35
«مدرسه روابط عمومی»- یکی از فنون روابط عمومی اینترنتی، پادکستینگ است. در این ویدئو می توانید پادکست صدای معلول را از شهرداری تهران مشاهده کنید. البته پادکست ها توصیه شده که با آهنگ زمینه پخش شوند و صدای آنها نیز با کیفیت بالایی باشد تا افراد جذب شوند. شما چه نکاتی را می توانید به این موارد اضافه کنید؟
-
نمونه وادکست روابط عمومی
سهشنبه 19 فروردین 1399 12:28
«مدرسه روابط عمومی»- مخاطبان آشنا یکی از برنامه های خوب وادکستی در فضای نماشا است. روابط عمومی ها باید بتوانند با الگوگیری از نمونه های خوب وادکستی، بتوانند مخطبان خود را در یک زمان مشخص در جریان عمده اطلاعات و اخبار حوزه فعالیتشان قرار دهند. با هم این ویدئو را مشاهده می کنیم.
-
روابط عمومی از منظر مدیریت کسب و کار
دوشنبه 18 فروردین 1399 12:21
«مدرسه روابط عمومی»- دکتر مونا رحمانی یکی از مشاوران حرفه ای روابط عمومی در مورد روابط عمومی از منظر مدیریت کسب و کار می گویند. با هم این ویدئو کلیپ را تماشا می کنیم.
-
نمونه توضیح شایعه توسط روابط عمومی
یکشنبه 17 فروردین 1399 12:16
«مدرسه روابط عمومی»- توضیح ویدئو: پاسخگویی به شایعات و شفاف سازی در روابط عمومی. در این ویدئو به بررسی یکی از وظایف مهم روابط عمومی، یعنی پاسخگویی به شایعات و شفاف سازی از منظر دکتر عادل میرشاهی، متخصص روابط عمومی میپردازیم. چرا پاسخگویی به شایعات و شفاف سازی در روابط عمومی اهمیت دارد؟ شایعات و اطلاعات نادرست...