-
ارتباط با مشتریان در روابط عمومی
سهشنبه 20 آذر 1403 14:47
«مدرسه روابط عمومی»- ارتباط با مشتری بخش اساسی از روابط عمومی است. این امر شامل ایجاد و حفظ روابط قوی با ذینفعان کلیدی، مانند مشتریان، رسانه ها، کارکنان و سرمایه گذاران می شود. هدف از ارتباط با مشتری، ایجاد درک و حسن نیت نسبت به یک سازمان و تشویق اقدامات مثبت از سوی ذینفعان کلیدی است. برخی از فعالیت های کلیدی ارتباط...
-
هوش مصنوعی DigitalGenius برای روابط عمومی
دوشنبه 19 آذر 1403 14:47
«مدرسه روابط عمومی»- هوش مصنوعی DigitalGenius پلتفرمی مبتنی بر هوش مصنوعی است که می تواند به متخصصان روابط عمومی در انجام طیف گسترده ای از وظایف کمک کند، از جمله: 1. پایش رسانه های اجتماعی: DigitalGenius می تواند مکالمات را در رسانه های اجتماعی در مورد برند یا سازمان شما رصد کند و به شما اطلاع دهد تا بتوانید به طور...
-
اثر بخشی محتوا در حوزه فناوری های الکترونیکی
یکشنبه 18 آذر 1403 14:47
«مدرسه روابط عمومی»- در حوزه فناوری های الکترونیکی، اثر بخشی محتوا را می توان از طریق معیارهای مختلفی سنجید، از جمله: 1. تعامل: تعداد بازدیدها: تعداد دفعاتی که افراد از محتوای شما بازدید می کنند. زمان صرف شده در صفحه: میانگین زمانی که افراد در صفحه محتوای شما صرف می کنند. نرخ کلیک (CTR): درصدی از افرادی که روی لینک...
-
روابط عمومی چیست؟ (چند تعریف خوب از روابط عمومی)
شنبه 17 آذر 1403 14:46
«مدرسه روابط عمومی»- روابط عمومی یک فعالیت مدیریتی است که هدف آن ایجاد، حفظ و بهبود روابط متقابل میان یک سازمان و گروههای ذینفع آن مانند مشتریان، کارکنان، سهامداران، دولت و عموم مردم است. اصول اصلی روابط عمومی عبارتند از: برقراری ارتباط دوطرفه و متقابل با گروههای ذینفع برای درک نیازها و دیدگاههای آنها. تحلیل و...
-
جوک هلندی در مورد روابط عمومی
جمعه 16 آذر 1403 14:46
«مدرسه روابط عمومی»- هلندی ها در اروپا به عنوان مردمی صریح شناخته می شوند. حالا یک هلندی در یک شرکت مدیر روابط عمومی شده. بقیه داستان را بخوانید و ببینید صراحت در روابط عمومی چیست؟ یک متخصص روابط عمومی هلندی در حال صحبت با مدیر عامل یک شرکت بزرگ است. مدیر عامل: "من از کمپین روابط عمومی فعلی مان راضی نیستم. ما به...