-
چتباتها و هوش مصنوعی چگونه به روابط عمومی کمک میکنند؟
پنجشنبه 15 آذر 1403 14:46
«مدرسه روابط عمومی»- چتباتها و هوش مصنوعی میتوانند به روشهای مختلف به متخصصان روابط عمومی کمک کنند: 1. افزایش کارایی: چتباتها میتوانند وظایف متعددی را خودکار کنند، مانند پاسخ به سوالات متداول، ارائه پشتیبانی به مشتری و جمعآوری سرنخها. این امر به متخصصان روابط عمومی این امکان را میدهد تا زمان خود را صرف وظایف...
-
هوش مصنوعی Weblium در خدمت طراحی سایت روابط عمومی
چهارشنبه 14 آذر 1403 14:45
«مدرسه روابط عمومی»- هوش مصنوعی Weblium می تواند به روش های مختلف به طراحی سایت روابط عمومی کمک کند: 1. انتخاب قالب و چیدمان: Weblium از هوش مصنوعی برای تجزیه و تحلیل محتوای شما و پیشنهاد قالب ها و چیدمان هایی که به بهترین وجه با نیازهای شما مطابقت دارند استفاده می کند. این می تواند به شما در صرفه جویی در زمان و ایجاد...
-
توسعه وب سایت روابط عمومی با هوش مصنوعی Flatlogic
سهشنبه 13 آذر 1403 14:45
«مدرسه روابط عمومی»- Flatlogic یک پلتفرم توسعه وب سایت با هوش مصنوعی است که به کاربران امکان می دهد بدون نیاز به دانش کدنویسی، وب سایت های حرفه ای ایجاد کنند. این پلتفرم از هوش مصنوعی برای ارائه طیف گسترده ای از ویژگی ها استفاده می کند که می تواند به شما در ایجاد یک وب سایت روابط عمومی موثر کمک کند. ویژگی های کلیدی...
-
قدرت روابط عمومی در سازمان
دوشنبه 12 آذر 1403 14:44
«مدرسه روابط عمومی»- روابط عمومی در حوزه ارتباطات درون سازمانی نقشی حیاتی در ارتباط مؤثر، شفاف و سازنده بین مدیریت و کارکنان، و همچنین بین بخشهای مختلف یک سازمان ایفا میکند. با این حال، توانایی مستقیم آن در حل مشکلات و رفع امور داخلی به طور کامل محدود است. در حالی که روابط عمومی میتواند به ایجاد فضایی باز و صمیمی...
-
هوش مصنوعی Namelix: نامگذاری برند با هوش مصنوعی
یکشنبه 11 آذر 1403 14:44
«مدرسه روابط عمومی»: Namelix یک پلتفرم مبتنی بر هوش مصنوعی است که به کاربران امکان میدهد نامهای برند خلاقانه و جذاب را به طور خودکار تولید کنند. این پلتفرم از هوش مصنوعی و یادگیری ماشین برای تجزیه و تحلیل دادهها، شناسایی الگوها، و پیشنهاد نامهای برند جدید استفاده میکند تا به شما کمک کند تا برندی را که متناسب با...