-
اهمیت نگارش فارسی در روابط عمومی
سهشنبه 13 شهریور 1403 13:27
«مدرسه روابط عمومی»- نگارش فارسی در روابط عمومی از اهمیت بالایی برخوردار است زیرا به شما کمک می کند تا: با مخاطبان خود به طور موثر ارتباط برقرار کنید: استفاده از زبان فارسی صحیح و روان به شما کمک می کند تا پیام خود را به طور واضح و دقیق به مخاطبان خود منتقل کنید. این امر به ویژه در کشوری مانند ایران که فارسی زبان...
-
رجوع به گذشته در روابط عمومی: استفاده از هوش مصنوعی GFP-GAN برای بازیابی عکس ها
دوشنبه 12 شهریور 1403 13:26
«مدرسه روابط عمومی»- در روابط عمومی، رجوع به گذشته می تواند ابزاری قدرتمند برای روایت داستان ها، ایجاد تعامل با مخاطبان و ارتقای برند باشد. این امر می تواند شامل استفاده از محتوای بایگانی شده مانند عکس ها، فیلم ها، اسناد و سایر موارد برای جلب توجه به تاریخچه سازمان، برجسته کردن دستاوردهای گذشته و ایجاد حس نوستالژی...
-
هزینه های عکاسی رویدادها در روابط عمومی
یکشنبه 11 شهریور 1403 13:26
«مدرسه روابط عمومی»- هزینه های عکاسی رویدادها در روابط عمومی می تواند به طور قابل توجهی متغیر باشد و به عوامل مختلفی از جمله: نوع رویداد: رویدادهای بزرگتر و پیچیده تر معمولاً به عکاسان و تجهیزات بیشتر نیاز دارند و در نتیجه هزینه بیشتری دارند. محل برگزاری: اگر رویداد در مکانی منحصر به فرد یا دور افتاده برگزاری شود،...
-
عرصه های فیلمسازی در روابط عمومی
شنبه 10 شهریور 1403 13:25
«مدرسه روابط عمومی»- فیلمسازی می تواند ابزاری قدرتمند برای روابط عمومی باشد که به شما در: روایت داستان: فیلم ها می توانند داستان برند شما، ارزش های شما و آنچه شما را منحصر به فرد می کند را به روشی جذاب و به یاد ماندنی روایت کنند. ایجاد تعامل با مخاطبان: فیلم ها می توانند با مخاطبان شما در سطح عاطفی عمیق تری ارتباط...
-
برنامه های اوقات فراغت پرسنل برای روابط عمومی: ایده هایی برای افزایش روحیه و تعهد
جمعه 9 شهریور 1403 13:24
«مدرسه روابط عمومی»- ارائه برنامه های اوقات فراغت برای پرسنل می تواند راهی عالی برای افزایش روحیه، تعهد و بهره وری کارکنان باشد. این برنامه ها همچنین می توانند به ایجاد حس جامعه در بین کارکنان و کمک به آنها برای ارتباط با یکدیگر در سطحی فراتر از محل کار کمک کنند. در اینجا چند ایده برای برنامه های اوقات فراغت پرسنل که...