-
ارتباط میان بازاریابی، تبلیغات، فروش و روابط عمومی
پنجشنبه 8 شهریور 1403 13:24
«مدرسه روابط عمومی»- بازاریابی، تبلیغات، فروش و روابط عمومی همگی رشتههایی به هم پیوسته هستند که برای رسیدن به یک هدف مشترک با هم کار میکنند: افزایش آگاهی از برند، جذب مشتری و ایجاد فروش. در حالی که هر یک از این رشتهها تعاریف و وظایف خاص خود را دارند، اما همگی برای دستیابی به این هدف نهایی با یکدیگر همکاری میکنند....
-
انجمن بینالمللی روابط عمومی (IPRA): پیشرو در ترویج برتری و اخلاق در روابط عمومی
پنجشنبه 8 شهریور 1403 13:23
«مدرسه روابط عمومی»-در دنیای پیچیده و پویای امروز، روابط عمومی نقشی حیاتی در ایجاد ارتباطات مؤثر و شفاف بین سازمانها و ذینفعان مختلف آنها ایفا میکند. در این میان، انجمن بینالمللی روابط عمومی (IPRA) به عنوان یک نهاد پیشرو در عرصه بینالمللی، متعهد به ترویج برتری، اخلاق و مسئولیت اجتماعی در این حرفه است. تاریخچه و...
-
200 پرامپت آماده برای استفاده از هوش مصنوعی
چهارشنبه 7 شهریور 1403 22:06
«مدرسه روابط عمومی»- در این متن که توسط سوزی مارینو نوشته شده است و توسط دکتر عادل میرشاهی ترجمه شده، نویسنده به 200 پرامپت آماده پرداخته که کسب و کارها و به ویژه روابط عمومی ها می توانند از آن استفاده کنند. AI (هوش مصنوعی) چیزی است که بسیاری می گویند دیگر نمی توانند بدون آن زندگی کنند. اگر موافق نیستید، احتمالاً از...
-
تاریخچه روابط عمومی در روسیه
چهارشنبه 7 شهریور 1403 13:23
«مدرسه روابط عمومی»-تاریخچه روابط عمومی در روسیه داستانی طولانی و پیچیده است که تحت تأثیر عوامل مختلف سیاسی، اجتماعی و اقتصادی بوده است. در دوران امپراتوری روسیه، ارتباطات عمومی عمدتاً توسط دولت کنترل میشد و برای ترویج ایدئولوژی تزار و سیاستهای دولتی استفاده میشد. پس از انقلاب اکتبر 1917، روابط عمومی به ابزاری برای...
-
اصطلاح کارخسته در روابط عمومی
سهشنبه 6 شهریور 1403 13:23
«مدرسه روابط عمومی»- در روابط عمومی، اصطلاح "کارخسته" به طور کلی به متخصصان روابط عمومی اشاره دارد که احساس فرسودگی، غرق شدن و یا عدم انگیزه برای انجام وظایف خود دارند. دلایل متعددی می تواند به کارخستگی در روابط عمومی منجر شود، از جمله: بار کاری بالا: متخصصان روابط عمومی اغلب با حجم زیادی از کار مواجه هستند،...