-
چرا نباید مخاطبان را با بسترهای نرم افزای جدید با پیام بمباران کرد؟
جمعه 15 فروردین 1404 16:01
اگر خوش اقبال بوده باشید، کپی و پیست کردن همان پیام مطلوب و شیرین بازاریابی در تمام بسترهای رسانه اجتماعی که با نام تجاری خود ثبت کرده اید، به عنوان بهترین راه برای رسیدن به همه مشتریان بالقوه بوده است. با این حال برای اینکه از آسیب ها جلوگیری کنید، این متن را بخوانید. «مورد بی احترامی قرار گرفتن». این عبارت بیشترین...
-
پاسخ گویی موثر به ارباب رجوع در روابط عمومی
پنجشنبه 14 فروردین 1404 16:08
ارتباطات انسانی بخش بسیار مهمی از روابط عمومی است. برخی از اساتید روابط عمومی مثل دکتر احمد یحیایی ایله ای معتقدند که روابط عمومی بدون ارتباطات انسانی معنا پیدا نمی کند. در واقع یک کارگزار روابط عمومی باید مهارت های ارتباطات انسانی را به خوبی بداند و بتواند از آنها در برقراری ارتباط با ارباب رجوع و مخاطبان استفاده...
-
مروری بر تاریخ به روزرسانی الگوریتم های پنگوئن و پاندا
چهارشنبه 13 فروردین 1404 16:06
نویسنده: نیک استامولیس – جامعه سئو در هفته گذشته با خبر به روز رسانی الگوریتم گوگل به نام پنگوئن شگفت زده شد. به روز رسانی پنگوئن متعاقب به روز رسانی اخیر پاندا به وقوع پیوست. مروری بر تاریخ به روزرسانی الگوریتم های پنگوئن و پاندا مترجم: دکتر عادل میرشاهی- جامعه سئو در هفته گذشته با خبر به روز رسانی الگوریتم گوگل به...
-
نقش وبلاگ ها در مدیریت موثر شهرت آنلاین
سهشنبه 12 فروردین 1404 15:55
چیسا کین، دکتر عادل میرشاهی- وقتی شرکت یا نام یا شهرت شما با پیامی منفی در خطر قرار می گیرد، پاسخگویی سریع حیاتی است. وبلاگ نویسی یکی از مهمترین ابزارهایی که در اختیار واحد روابط عمومی قرار دارد. اصطلاح «وبلاگ» در سال 1997 مطرح شد و در می 1999 به صورت واژه «بلاگ» درآمد. خلاصه اینکه یک مجله شخصی و یا ابزار گزارش دهی...
-
کیفیت محتوا به زودی در خبرخوان اخبار فیسبوک افزایش می یابد
دوشنبه 11 فروردین 1404 15:53
کیزی ولتون، دکتر عادل میرشاهی- فیسبوک با هدف ارائه محتوای «با کیفیت» برای کاربران تغییراتی را در الگوریتم جدید خبرخوانش ایجاد می کند. هدف فیسبوک برای ارائه پیش از موقع «اگریگیور» رسیدن به سطح «بهتر و هوشمند تر» محتوا می باشد. این بدان معناست که کاربران مقالاتی را بیشتر مشاهده می کنند که بیشتر لایک شده باشند. برای این...