-
4 اشتباه متداول در استفاده روابط عمومی ها از توییتر
سهشنبه 26 فروردین 1404 12:46
ویسنده: بن مورای، مترجم: دکترعادل میرشاهی - توییتر به هیچ وجه یک پلت فرم جدید نیست، هنوز به دلیل برخی دلایل، بسیاری از کارگزاران روابط عمومی – و متخصصان همه حوزه های مرتبط- همچنان به سوء استفاده، سوء برداشت از آن دچار هستند و استفاده کامل را از آن نمی برند. در این نوشتار چهار اشتباه رایج متخصصان روباط عمومی در استفاده...
-
3 راه برای ارزیابی مزایای شبکه های اجتماعی جدید
دوشنبه 25 فروردین 1404 12:43
متیو شوارتز-در چند سال پیش، شبکه های اجتماعی شروع به تکثیر عظیمی کرده اند. این شبکه ها روز به روز بیشتر توسعه پیدا می کنند. جریانی از رقابت که در آن اندیشه ارتباطگران سعی در کشف نحوه پول درآوردن از برخی کانال های اجتماعی نظیر فیسبوک، لینکداین و توییتر دارد. شبکه های اجتماعی جدید و نرم افزارها به سرعت و با شتاب وارد می...
-
نقش رو به رشد روابط عمومی در «تبلیغات بومی»
یکشنبه 24 فروردین 1404 12:33
متئو شوارتز، دکتر عادل میرشاهی- امروزه در دنیا یک جهت گیری عام به سوی بومی شدن وجود دارد. دفتر تبلیغات تعاملی چهارشنبه مقاله ای با عنوان «تبلیغات بومی» یا محتوای برند منتشر کرده و همزمان کمیسیون تجارت فدرال در ایالات متحده امریکا شروع به برگزاری جلسات یک روزه شهری در مورد این موضوع کرده است. مفسران باید به این مساله...
-
مفهوم سازی اقتصاد روابط عمومی
شنبه 23 فروردین 1404 17:29
دکتر عادل میرشاهی؛ مدیر روابط عمومی خانه صمت ایران اقتصاد روابط عمومی یکی از موضوعات مهم اما کمتر پرداختهشده در حوزههای مدیریتی و اقتصادی است. این مفهوم به مطالعه وضعیت اقتصادی آژانسها، مؤسسات و سازمانهای مردم نهاد (سمنها) در حوزه روابط عمومی میپردازد. هدف این یادداشت، بررسی جایگاه اقتصاد روابط عمومی، تحلیل...
-
روابط عمومی معدن؛ از بازسازی تصویر تا خلق ارزش پایدار
جمعه 22 فروردین 1404 16:57
شبکه اطلاعرسانی روابطعمومی ایران (شارا) || در دنیای امروز که شفافیت، مسئولیتپذیری و مشارکت اجتماعی به کلیدهای اصلی موفقیت شرکتها تبدیل شدهاند، صنایع معدنی و معادن بیش از همیشه نیازمند بازتعریف نقش روابط عمومی است. سالهاست که این صنعت درگیر نگاههای منفی درباره تأثیرات زیستمحیطی، چالشهای اجتماعی و بحرانهای...