-
3 راه برای ارزیابی مزایای شبکه های اجتماعی جدید
دوشنبه 25 فروردین 1404 12:43
متیو شوارتز-در چند سال پیش، شبکه های اجتماعی شروع به تکثیر عظیمی کرده اند. این شبکه ها روز به روز بیشتر توسعه پیدا می کنند. جریانی از رقابت که در آن اندیشه ارتباطگران سعی در کشف نحوه پول درآوردن از برخی کانال های اجتماعی نظیر فیسبوک، لینکداین و توییتر دارد. شبکه های اجتماعی جدید و نرم افزارها به سرعت و با شتاب وارد می...
-
نقش رو به رشد روابط عمومی در «تبلیغات بومی»
یکشنبه 24 فروردین 1404 12:33
متئو شوارتز، دکتر عادل میرشاهی- امروزه در دنیا یک جهت گیری عام به سوی بومی شدن وجود دارد. دفتر تبلیغات تعاملی چهارشنبه مقاله ای با عنوان «تبلیغات بومی» یا محتوای برند منتشر کرده و همزمان کمیسیون تجارت فدرال در ایالات متحده امریکا شروع به برگزاری جلسات یک روزه شهری در مورد این موضوع کرده است. مفسران باید به این مساله...
-
مفهوم سازی اقتصاد روابط عمومی
شنبه 23 فروردین 1404 17:29
دکتر عادل میرشاهی؛ مدیر روابط عمومی خانه صمت ایران اقتصاد روابط عمومی یکی از موضوعات مهم اما کمتر پرداختهشده در حوزههای مدیریتی و اقتصادی است. این مفهوم به مطالعه وضعیت اقتصادی آژانسها، مؤسسات و سازمانهای مردم نهاد (سمنها) در حوزه روابط عمومی میپردازد. هدف این یادداشت، بررسی جایگاه اقتصاد روابط عمومی، تحلیل...
-
روابط عمومی معدن؛ از بازسازی تصویر تا خلق ارزش پایدار
جمعه 22 فروردین 1404 16:57
شبکه اطلاعرسانی روابطعمومی ایران (شارا) || در دنیای امروز که شفافیت، مسئولیتپذیری و مشارکت اجتماعی به کلیدهای اصلی موفقیت شرکتها تبدیل شدهاند، صنایع معدنی و معادن بیش از همیشه نیازمند بازتعریف نقش روابط عمومی است. سالهاست که این صنعت درگیر نگاههای منفی درباره تأثیرات زیستمحیطی، چالشهای اجتماعی و بحرانهای...
-
خدمات مشتریان؛ حقیقتا مساله بزرگیست
پنجشنبه 21 فروردین 1404 16:20
سو ماری دو بروین – «مشتری پادشاه است» تبدیل به یک ضرب المثل چاپی بر روی یک پوستر شده که هیچ محلی از اعراب برای آن وجود ندارد و شواهد بسیار کمی در عملیات کسب و کار برایش می توان یافت. در اقتصاد امروز احتمال آن می رود تمرکز مجددی بر روی این مفهوم وجود دارد چراکه مشتری تنها کسی است که درآمد یک کسب و کار را باعث می شود....