مدرسه روابط عمومی- مرجع تخصصی آموزش و مشاوره «روابط عمومی»

مدرسه روابط عمومی- مرجع تخصصی آموزش و مشاوره «روابط عمومی»

برای برگزاری دوره های تخصصی و مشاوره در زمینه روابط عمومی، روابط عمومی آنلاین،هوش مصنوعی، بازاریابی محتوا، رسانه های اجتماعی، سئو پی آر، تبلیغات، ارتباطات و امور فرهنگی با شماره همراه: 09331178144 تماس حاصل فرمایید.
مدرسه روابط عمومی- مرجع تخصصی آموزش و مشاوره «روابط عمومی»

مدرسه روابط عمومی- مرجع تخصصی آموزش و مشاوره «روابط عمومی»

برای برگزاری دوره های تخصصی و مشاوره در زمینه روابط عمومی، روابط عمومی آنلاین،هوش مصنوعی، بازاریابی محتوا، رسانه های اجتماعی، سئو پی آر، تبلیغات، ارتباطات و امور فرهنگی با شماره همراه: 09331178144 تماس حاصل فرمایید.

روابط عمومی برای مسئولیت اجتماعی: نمونه هایی از آلمان و ژاپن

«مدرسه روابط عمومی»- مسئولیت اجتماعی شرکتی (CSR) به تعهدات یک شرکت برای عمل به روشی اشاره دارد که فراتر از صرف سودآوری باشد و شامل منافع ذینفعان و جامعه نیز باشد. دکتر عادل میرشاهی، متخصص روابط عمومی و مسئولیت اجتماعی معتقد است: روابط عمومی می تواند نقش مهمی در کمک به شرکت ها برای ایفای تعهدات CSR خود و برقراری ارتباط با ذینفعان در مورد ابتکارات CSR آنها ایفا کند.


در اینجا چند نمونه از نحوه استفاده شرکت ها در آلمان و ژاپن از روابط عمومی برای ترویج CSR آورده شده است:


آلمان:

Deutsche Telekom:این شرکت مخابراتی بزرگ آلمانی متعهد به ترویج تنوع و شمول در نیروی کار خود است. آنها از روابط عمومی برای به اشتراک گذاشتن داستان های کارمندان از پیشینه های مختلف و برجسته کردن ابتکارات خود برای ایجاد محیط کاری فراگیر استفاده می کنند.

Siemens:این شرکت چند ملیتی مهندسی و فناوری از روابط عمومی برای ترویج ابتکارات پایداری خود، مانند برنامه های صرفه جویی در انرژی و تلاش های آنها برای کاهش ردپای کربن استفاده می کند.

BASF:این شرکت شیمیایی بزرگ آلمانی از روابط عمومی برای حمایت از برنامه های آموزشی خود در جوامع محلی و مشارکت آنها در ابتکارات توسعه پایدار استفاده می کند.


ژاپن:

Sony:این شرکت الکترونیکی چند ملیتی ژاپنی از روابط عمومی برای حمایت از ابتکارات بشردوستانه خود، مانند کمک به قربانیان بلایای طبیعی و حمایت از آموزش کودکان استفاده می کند.

Toyota:این شرکت خودروسازی بزرگ ژاپنی از روابط عمومی برای ترویج ابتکارات زیست محیطی خود، مانند توسعه خودروهای هیبریدی و برقی و تلاش های آنها برای کاهش ضایعات استفاده می کند.

SoftBank:این شرکت مخابراتی و سرمایه گذاری چند ملیتی ژاپنی از روابط عمومی برای حمایت از برنامه های کارآفرینی اجتماعی خود و تلاش های آنها برای توانمندسازی جوامع محلی استفاده می کند.

دکتر میرشاهی ضمن بیان این مثال ها اعلام کرد: اینها تنها چند نمونه از نحوه استفاده شرکت ها در آلمان و ژاپن از روابط عمومی برای ترویج CSR هستند. با ادغام CSR در فعالیت های روابط عمومی، شرکت ها می توانند به طور موثرتری با ذینفعان ارتباط برقرار کنند، شهرت خود را ارتقا دهند و به جوامع محلی بازگردانند.

شما می توانید برای اخذ مشاوره و آموزش با ما تماس بگیرید. 

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد