-
رسانههای جمعی و روابط عمومی: رساندن پیام شما به مخاطبان
جمعه 12 اسفند 1401 00:28
«مدرسه روابط عمومی»:رسانههای جمعی به مجموعه ابزارها و کانالهایی اطلاق میشود که برای انتشار اطلاعات و اخبار به مخاطبان انبوه استفاده میشوند. این ابزارها شامل تلویزیون، رادیو، روزنامه، مجله، وب سایت و شبکههای اجتماعی میشوند. کاربرد رسانههای جمعی در روابط عمومی: افزایش آگاهی از برند: رسانههای جمعی میتوانند برای...
-
کلاب هاوس: فرصتی نو برای روابط عمومی در دنیای صدا
پنجشنبه 11 اسفند 1401 00:24
«مدرسه روابط عمومی»:کلاب هاوس، پلتفرم جدیدی برای تعاملات صوتی، فرصتهای جدیدی را برای روابط عمومی در دنیای دیجیتال به ارمغان آورده است. این پلتفرم به متخصصان روابط عمومی امکان میدهد تا: با مخاطبان خود به طور مستقیم و صمیمی ارتباط برقرار کنند. به تبادل اطلاعات و ایدهها با سایر متخصصان روابط عمومی بپردازند. برند خود...
-
گزارش مطبوعاتی: رساندن پیام شما به رسانه ها
چهارشنبه 10 اسفند 1401 00:21
«مدرسه روابط عمومی»: گزارش مطبوعاتی سندی است که برای به اشتراک گذاشتن اطلاعات با رسانه ها در مورد یک رویداد، محصول یا ابتکار جدید استفاده می شود. هدف از گزارش مطبوعاتی جلب توجه رسانه ها و متقاعد کردن آنها به پوشش خبری آن است. کاربرد گزارش مطبوعاتی در روابط عمومی: افزایش آگاهی از برند: گزارش های مطبوعاتی می توانند برای...
-
آموزش مدیریت روابط عمومی: ضرورتی برای هر کسب و کار و سازمان
چهارشنبه 10 اسفند 1401 00:20
«مدرسه روابط عمومی»:مدیریت روابط عمومی (PR) نقشی حیاتی در موفقیت هر کسب و کار و سازمان ایفا میکند. این تخصص به ایجاد، حفظ و ارتقای روابط با مخاطبان کلیدی، از جمله مشتریان، رسانهها، کارکنان، سرمایهگذاران و جامعه کمک میکند. اهمیت آموزش مدیریت روابط عمومی: ارتقای برند و آگاهی از برند: روابط عمومی به شما کمک میکند تا...
-
لایکهای توئیتری: سنجش میزان تعامل در روابط عمومی
سهشنبه 9 اسفند 1401 00:18
«مدرسه روابط عمومی»:لایکهای توئیتری به تعداد دفعاتی گفته میشود که کاربران توییتر دکمه لایک را در زیر یک توییت فشار میدهند. لایکها به عنوان معیاری از محبوبیت و تعامل در توییتر تلقی میشوند و میتوانند برای سنجش اثربخشی فعالیتهای روابط عمومی در این پلتفرم استفاده شوند. کاربرد لایکهای توئیتری در روابط عمومی: سنجش...