-
اینفلوئنسرها: رساندن پیام شما به مخاطبان کلیدی
چهارشنبه 3 اسفند 1401 00:02
«مدرسه روابط عمومی»:اینفلوئنسرها افرادی هستند که در یک زمینه خاص دنبالکنندگان زیادی دارند و میتوانند بر افکار و رفتار آنها تأثیر بگذارند. روابط عمومی میتواند از اینفلوئنسرها برای رساندن پیام خود به مخاطبان کلیدی و افزایش آگاهی از برند استفاده کند. کاربرد اینفلوئنسرها در روابط عمومی: افزایش آگاهی از برند:...
-
روابط عمومی در صنعت: صدایی رسا برای تعامل و پیشرفت
سهشنبه 2 اسفند 1401 00:01
«مدرسه روابط عمومی»:در دنیای پیچیده و پویای امروز، روابط عمومی به عنوان ابزاری راهبردی، نقشی حیاتی در صنعت ایفا میکند. این حوزه تخصصی، با تمرکز بر ارتباطات و تعاملات هدفمند، پلی میان سازمان و ذینفعان مختلف آن مانند مشتریان، رسانهها، کارکنان، سرمایهگذاران، انجمنهای صنفی، و جامعه ایجاد میکند و به پیشرفت و موفقیت...
-
روابط عمومی برای سازمان: پنجرهای به سوی تعامل و پیشرفت
دوشنبه 1 اسفند 1401 00:00
«مدرسه روابط عمومی»:در دنیای پیچیده و پویای امروز، روابط عمومی به عنوان ابزاری راهبردی، نقشی حیاتی در موفقیت و پیشرفت سازمانها ایفا میکند. این حوزه تخصصی، با تمرکز بر ارتباطات و تعاملات هدفمند، پلی میان سازمان و ذینفعان مختلف آن مانند مشتریان، رسانهها، کارکنان، سرمایهگذاران، انجمنهای صنفی، و جامعه ایجاد میکند و...
-
اخلاق روابط عمومی: بنیان اعتماد و اعتبار
یکشنبه 30 بهمن 1401 23:58
«مدرسه روابط عمومی»:اخلاق روابط عمومی مجموعهای از اصول و ارزشها است که راهنمای رفتار حرفهای متخصصان روابط عمومی در تعاملاتشان با ذینفعان مختلف مانند رسانهها، کارکنان، مشتریان و جامعه است. این اصول بر پایه صداقت، شفافیت، مسئولیتپذیری، عدالت، احترام و تعهد به خیر عمومی بنا شدهاند و نقشی اساسی در ایجاد و حفظ اعتماد...
-
ابزارهای روابط عمومی: پنجرهای به سوی ارتباطات اثربخش
شنبه 29 بهمن 1401 23:53
«مدرسه روابط عمومی»:در دنیای پیچیده و پویای امروز، روابط عمومی نقشی حیاتی در موفقیت و پیشرفت سازمانها ایفا میکند. ابزارهای روابط عمومی به عنوان یار و یاور متخصصان روابط عمومی، به آنها در انجام فعالیتهای مختلف و ارتباطات موثر با ذینفعان کمک میکنند. ابزارهای روابط عمومی مجموعهای از منابع، فناوریها و خدمات هستند که...