-
قبیلهگرایی دیجیتال: ایجاد جوامع آنلاین برای ارتقای روابط عمومی
دوشنبه 8 اسفند 1401 00:18
«مدرسه روابط عمومی»:قبیلهگرایی دیجیتال به پدیده تشکیل جوامع آنلاین حول علایق، باورها یا هویتهای مشترک اشاره دارد. این جوامع میتوانند برای روابط عمومی ابزاری قدرتمند باشند، زیرا به شما امکان میدهند با مخاطبان خود در سطح عمیقتری ارتباط برقرار کنید و به آنها دسترسی داشته باشید. کاربرد قبیلهگرایی دیجیتال در روابط...
-
آموزش مدیریت روابط عمومی: گامی ضروری برای ارتقای برند و اعتبار
یکشنبه 7 اسفند 1401 00:16
«مدرسه روابط عمومی»:مدیریت روابط عمومی (PR) نقشی حیاتی در موفقیت هر کسب و کار و سازمان ایفا میکند. این تخصص به ایجاد، حفظ و ارتقای روابط با مخاطبان کلیدی، از جمله مشتریان، رسانهها، کارکنان، سرمایهگذاران و جامعه کمک میکند. در دنیای امروز که رقابت در آن شدیدتر از همیشه شده است، داشتن یک استراتژی روابط عمومی قوی...
-
اخلاق در روابط عمومی: تعهد به درستکاری و مسئولیت
شنبه 6 اسفند 1401 00:15
«مدرسه روابط عمومی»:اخلاق در روابط عمومی به مجموعه اصول و ارزشهایی گفته میشود که راهنمای رفتار متخصصان روابط عمومی در تعاملاتشان با ذینفعان است. این اصول و ارزشها بر مبنای صداقت، شفافیت، عدالت، مسئولیتپذیری و احترام بنا شدهاند. کاربرد اخلاق در روابط عمومی: ایجاد اعتماد: اخلاق حرفهای به ایجاد اعتماد بین متخصصان...
-
کتابهای آموزشی روابط عمومی: سفری در دنیای ارتقای برند و ارتباطات
جمعه 5 اسفند 1401 00:13
«مدرسه روابط عمومی»:انتخاب کتابهای مناسب در زمینه روابط عمومی میتواند گامی اساسی در مسیر یادگیری و ارتقای مهارتهای شما در این حوزه باشد. در این میان، کتابهای متعددی به زبان فارسی منتشر شدهاند که هر کدام از آنها میتوانند دریچهای نو به سوی درک عمیقتر مفاهیم و ظرافتهای روابط عمومی بگشایند. در ادامه، به معرفی...
-
روابط عمومی و توسعه پایدار روستایی: رساندن صدای جوامع روستایی به گوش جهانیان
پنجشنبه 4 اسفند 1401 00:12
«مدرسه روابط عمومی»:روابط عمومی و توسعه پایدار روستایی به استفاده از استراتژیها و تاکتیکهای روابط عمومی برای ارتقای رفاه، حفظ محیط زیست و تقویت جوامع روستایی اطلاق میشود. این امر شامل ایجاد ارتباط با ذینفعان کلیدی مانند ساکنان روستا، مقامات دولتی، سازمانهای غیردولتی، شرکتها و رسانهها است. کاربرد روابط عمومی در...