-
تقویم روابط عمومی: برنامهریزی برای موفقیت
یکشنبه 14 اسفند 1401 00:30
«مدرسه روابط عمومی»:تقویم روابط عمومی سندی است که به برنامهریزی و زمانبندی فعالیتهای روابط عمومی در طول سال کمک میکند. این تقویم به متخصصان روابط عمومی کمک میکند تا: اهداف روابط عمومی را مشخص کنند. فعالیتهای لازم برای رسیدن به این اهداف را برنامهریزی کنند. منابع و زمان لازم برای اجرای این فعالیتها را تخصیص...
-
کلاب هاوس روابط عمومی: گفتگوی صمیمی در فضایی نوین
شنبه 13 اسفند 1401 00:29
«مدرسه روابط عمومی»:کلاب هاوس روابط عمومی به استفاده از پلتفرم کلاب هاوس برای برقراری ارتباط با مخاطبان، ایجاد روابط و ارتقای آگاهی از برند در حوزه روابط عمومی اشاره دارد. کلاب هاوس یک شبکه اجتماعی مبتنی بر صدا است که به کاربران امکان میدهد در اتاقهای گفتگوی صوتی با یکدیگر گفتگو کنند. کاربردهای کلاب هاوس روابط...
-
رسانههای جمعی و روابط عمومی: رساندن پیام شما به مخاطبان
جمعه 12 اسفند 1401 00:28
«مدرسه روابط عمومی»:رسانههای جمعی به مجموعه ابزارها و کانالهایی اطلاق میشود که برای انتشار اطلاعات و اخبار به مخاطبان انبوه استفاده میشوند. این ابزارها شامل تلویزیون، رادیو، روزنامه، مجله، وب سایت و شبکههای اجتماعی میشوند. کاربرد رسانههای جمعی در روابط عمومی: افزایش آگاهی از برند: رسانههای جمعی میتوانند برای...
-
کلاب هاوس: فرصتی نو برای روابط عمومی در دنیای صدا
پنجشنبه 11 اسفند 1401 00:24
«مدرسه روابط عمومی»:کلاب هاوس، پلتفرم جدیدی برای تعاملات صوتی، فرصتهای جدیدی را برای روابط عمومی در دنیای دیجیتال به ارمغان آورده است. این پلتفرم به متخصصان روابط عمومی امکان میدهد تا: با مخاطبان خود به طور مستقیم و صمیمی ارتباط برقرار کنند. به تبادل اطلاعات و ایدهها با سایر متخصصان روابط عمومی بپردازند. برند خود...
-
گزارش مطبوعاتی: رساندن پیام شما به رسانه ها
چهارشنبه 10 اسفند 1401 00:21
«مدرسه روابط عمومی»: گزارش مطبوعاتی سندی است که برای به اشتراک گذاشتن اطلاعات با رسانه ها در مورد یک رویداد، محصول یا ابتکار جدید استفاده می شود. هدف از گزارش مطبوعاتی جلب توجه رسانه ها و متقاعد کردن آنها به پوشش خبری آن است. کاربرد گزارش مطبوعاتی در روابط عمومی: افزایش آگاهی از برند: گزارش های مطبوعاتی می توانند برای...