-
فنون تیتر تبلیغاتی: راهنمای نوشتن تیترهای جذاب و تاثیرگذار
پنجشنبه 17 شهریور 1401 21:52
«مدرسه روابط عمومی»- تیتر تبلیغاتی اولین چیزی است که مخاطبان شما میبینند و به همین دلیل اهمیت بسیار زیادی دارد. یک تیتر خوب میتواند توجه مخاطبان را جلب کند، آنها را به خواندن ادامه مطلب ترغیب کند و در نهایت منجر به افزایش فروش یا اقدام مورد نظر شما شود. در اینجا چند نکته برای نوشتن تیترهای تبلیغاتی جذاب و تاثیرگذار...
-
آموزش پرورش روابط عمومی: راهنمای جامع
چهارشنبه 16 شهریور 1401 21:51
«مدرسه روابط عمومی»- روابط عمومی (PR) مهارتی حیاتی برای موفقیت در دنیای امروز است. فرقی نمیکند که شما یک فرد، کارآفرین، صاحب کسبوکار، مدیر یا مقام دولتی باشید، مهارتهای روابط عمومی قوی میتواند به شما در رسیدن به اهدافتان کمک کند. در این راهنمای جامع، به شما خواهیم گفت که چگونه روابط عمومی خود را پرورش دهید و از آن...
-
روش تحقیق در روابط عمومی
چهارشنبه 16 شهریور 1401 21:51
«مدرسه روابط عمومی»- روش تحقیق در روابط عمومی میتواند شامل روشهای کمی و کیفی باشد. در روابط عمومی، پژوهشگران نیاز دارند شیوه خود را برای استفاده زیاد از تحقیق پیمایشی تغییر دهند و به سوی یک اعتماد بیشتر به روشهای دیگر، به خصوص روش مشاهدهای حرکت کنند. روابط عمومی (Public Relations) یا همان PR، بخش مهمی در هر سازمان...
-
روش تحقیق در روابط عمومی: راهنمای جامع
سهشنبه 15 شهریور 1401 21:50
«مدرسه روابط عمومی»- تحقیق در روابط عمومی نقشی حیاتی در برنامهریزی، اجرا و ارزیابی فعالیتهای روابط عمومی ایفا میکند. با استفاده از تحقیقات میتوانید مخاطبان خود را بهتر بشناسید، نیازها و خواستههای آنها را درک کنید و برنامههای روابط عمومی خود را به گونهای طراحی کنید که موثرتر باشند. انواع مختلفی از تحقیقات در...
-
روش کار روابط عمومی: راهنمای جامع
دوشنبه 14 شهریور 1401 21:48
«مدرسه روابط عمومی»-روابط عمومی (PR) به مجموعه فعالیتهایی اطلاق میشود که به منظور ایجاد، حفظ و ارتقای رابطه مثبت و سودمند بین یک سازمان و مخاطبانش انجام میشود. این مخاطبان میتوانند شامل مشتریان، کارکنان، رسانهها، سرمایهگذاران، جامعه و سایر ذینفعان باشند. هدف اصلی روابط عمومی ایجاد تصویری مثبت از سازمان در اذهان...