-
استراتژی کالباسی در مذاکرات روابط عمومی: گامی به سوی موفقیت
دوشنبه 7 شهریور 1401 21:42
«مدرسه روابط عمومی»- استراتژی کالباسی در مذاکره، روشی هوشمندانه برای ترغیب مخاطب به پذیرش پیشنهادات بزرگتر از طریق ارائه گامهای کوچکتر و قابلقبولتر است. این استراتژی در روابط عمومی نیز کاربرد فراوانی دارد و میتواند به ارتقای سطح رضایت مخاطبان و افزایش اثربخشی فعالیتهای روابط عمومی کمک کند. کاربرد استراتژی...
-
روابط عمومی چیست؟
یکشنبه 6 شهریور 1401 21:41
«مدرسه روابط عمومی»- روابط عمومی به دستهای از فعالیتها، روشها و استراتژیهایی اشاره دارد که سازمانها، شرکتها، یا افراد برای برقراری و حفظ ارتباطات مؤثر و مثبت با جمعیت و افرادی که در محیط مورد نظر آنها قرار دارند، انجام میدهند. این ارتباطات میتواند شامل تبلیغات، ارتباطات عمومی، رویدادهای مختلف، ارتباطات با...
-
روابط عمومی ایرنا
شنبه 5 شهریور 1401 21:40
«مدرسه روابط عمومی»-خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) به عنوان یکی از قدیمیترین و معتبرترین خبرگزاریهای ایران، همواره در عرصه اطلاعرسانی و آگاهیبخشی به جامعه پیشرو بوده است. روابط عمومی این خبرگزاری نیز به عنوان بازوی اطلاعرسانی و ارتباطی ایرنا، نقشی کلیدی در این مسیر ایفا میکند. برخی از اقدامات نوآورانه و...
-
روابط عمومی بانک آینده: ضرورت آموزش و توانمندسازی
جمعه 4 شهریور 1401 21:39
«مدرسه روابط عمومی»- روابط عمومی بانک آینده به عنوان بازوی اطلاعرسانی و ارتباطی این بانک، نقشی کلیدی در معرفی دستاوردها، خدمات و عملکرد این مجموعه به ذینفعان مختلف ایفا میکند. در دنیای پویای امروز که رقابت در عرصه بانکداری فشردهتر از هر زمان دیگری شده است، ارتقای سطح دانش و مهارتهای فعالان روابط عمومی از اهمیتی...
-
روابط عمومی و برندینگ: پرهیز از طراحی انتزاعی در ابتدای فرآیند معرفی
پنجشنبه 3 شهریور 1401 21:37
«مدرسه روابط عمومی»- در دنیای امروز، برندینگ نقشی حیاتی در موفقیت هر کسب و کاری ایفا میکند. روابط عمومی به عنوان پل ارتباطی میان سازمان و مخاطبان، وظیفهای خطیر در معرفی و ارتقای برند بر عهده دارد. انتخاب استراتژیهای مناسب برای برندینگ، به ویژه در مراحل اولیه معرفی، میتواند در جلب توجه مخاطب، ایجاد تمایز از رقبا و...