-
روابط عمومی بانک مرکزی: پل ارتباطی نظام بانکی با مردم
چهارشنبه 2 شهریور 1401 21:36
«مدرسه روابط عمومی»- روابط عمومی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، به عنوان واحد ارتباطی این نهاد حاکم بر نظام پولی و بانکی کشور، وظایف خطیری در راستای اطلاعرسانی، شفافیت، پاسخگویی و ایجاد تعامل با ذینفعان مختلف بر عهده دارد. در این نوشتار، به بررسی ابعاد مختلف فعالیتها و نقشآفرینی این واحد میپردازیم. رسالت و وظایف:...
-
روش های بالا بردن روابط عمومی
سهشنبه 1 شهریور 1401 21:35
«مدرسه روابط عمومی»- روش های بالا بردن روابط عمومی یکی از سوالات مخاطبان ما بوده و در این یادداشت قصد داریم که به آن بپردازیم. روابط عمومی (PR) بخش مهمی از هر کسب و کار یا سازمانی است. این به شما کمک می کند تا با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنید، شهرت خود را بسازید و به اهدافتان برسید. دکتر عادل میرشاهی، مدرس و مشاور...
-
دوره روابط عمومی نوین
دوشنبه 31 مرداد 1401 21:35
«مدرسه روابط عمومی»- دوره های روابط عمومی نوین با هدف آماده سازی متخصصان برای برآورده کردن نیازهای پیچیده و در حال تحول دنیای امروز روابط عمومی طراحی شده اند. این دوره ها غالباً شامل سیلابس های متنوعی هستند که دانشجویان را با تئوری ها، ابزارها و بهترین شیوه های جدید این حوزه آشنا می کنند. مدرسه روابط عمومی این دوره ها...
-
روش اجرایی روابط عمومی
یکشنبه 30 مرداد 1401 21:34
«مدرسه روابط عمومی»:روابط عمومی در ژاپن به طور سنتی بر پایه ی ایجاد روابط و حفظ اعتماد با ذینفعان کلیدی، مانند مشتریان، کارمندان، رسانه ها و جامعه بنا شده است. دکتر عادل میرشاهی، مدرس روابط عمومی معتقد است که بر اساس مطالعات انجام شده در کشور ژاپن، این کشور ویژگی های خاصی در روش اجرایی روابط عمومی دارد. برخی از ویژگی...
-
آموزش مجازی روابط عمومی
شنبه 29 مرداد 1401 21:34
«مدرسه روابط عمومی»- ما در مدرسه روابط عمومی این قابلیت را داریم که دوره های ذیل را برای متخصصان روابط عمومی بر اساس نیازشان و با سیلابس های آموزشی مصوب یا سفارشی شده در قالب دوره های مجازی روابط عمومی برای آنها برگزار نماییم. برای این موارد با ما تماس بگیرید. مبانی روابط عمومی: آشنایی با مفاهیم کلیدی روابط عمومی:...