-
آموزش مدیریت روابط عمومی: ضرورتی برای هر کسب و کار و سازمان
چهارشنبه 10 اسفند 1401 00:20
«مدرسه روابط عمومی»:مدیریت روابط عمومی (PR) نقشی حیاتی در موفقیت هر کسب و کار و سازمان ایفا میکند. این تخصص به ایجاد، حفظ و ارتقای روابط با مخاطبان کلیدی، از جمله مشتریان، رسانهها، کارکنان، سرمایهگذاران و جامعه کمک میکند. اهمیت آموزش مدیریت روابط عمومی: ارتقای برند و آگاهی از برند: روابط عمومی به شما کمک میکند تا...
-
لایکهای توئیتری: سنجش میزان تعامل در روابط عمومی
سهشنبه 9 اسفند 1401 00:18
«مدرسه روابط عمومی»:لایکهای توئیتری به تعداد دفعاتی گفته میشود که کاربران توییتر دکمه لایک را در زیر یک توییت فشار میدهند. لایکها به عنوان معیاری از محبوبیت و تعامل در توییتر تلقی میشوند و میتوانند برای سنجش اثربخشی فعالیتهای روابط عمومی در این پلتفرم استفاده شوند. کاربرد لایکهای توئیتری در روابط عمومی: سنجش...
-
قبیلهگرایی دیجیتال: ایجاد جوامع آنلاین برای ارتقای روابط عمومی
دوشنبه 8 اسفند 1401 00:18
«مدرسه روابط عمومی»:قبیلهگرایی دیجیتال به پدیده تشکیل جوامع آنلاین حول علایق، باورها یا هویتهای مشترک اشاره دارد. این جوامع میتوانند برای روابط عمومی ابزاری قدرتمند باشند، زیرا به شما امکان میدهند با مخاطبان خود در سطح عمیقتری ارتباط برقرار کنید و به آنها دسترسی داشته باشید. کاربرد قبیلهگرایی دیجیتال در روابط...
-
آموزش مدیریت روابط عمومی: گامی ضروری برای ارتقای برند و اعتبار
یکشنبه 7 اسفند 1401 00:16
«مدرسه روابط عمومی»:مدیریت روابط عمومی (PR) نقشی حیاتی در موفقیت هر کسب و کار و سازمان ایفا میکند. این تخصص به ایجاد، حفظ و ارتقای روابط با مخاطبان کلیدی، از جمله مشتریان، رسانهها، کارکنان، سرمایهگذاران و جامعه کمک میکند. در دنیای امروز که رقابت در آن شدیدتر از همیشه شده است، داشتن یک استراتژی روابط عمومی قوی...
-
اخلاق در روابط عمومی: تعهد به درستکاری و مسئولیت
شنبه 6 اسفند 1401 00:15
«مدرسه روابط عمومی»:اخلاق در روابط عمومی به مجموعه اصول و ارزشهایی گفته میشود که راهنمای رفتار متخصصان روابط عمومی در تعاملاتشان با ذینفعان است. این اصول و ارزشها بر مبنای صداقت، شفافیت، عدالت، مسئولیتپذیری و احترام بنا شدهاند. کاربرد اخلاق در روابط عمومی: ایجاد اعتماد: اخلاق حرفهای به ایجاد اعتماد بین متخصصان...