-
روابط عمومی و تولید: گامی در جهت ارتقای کیفیت و رونق تولید
چهارشنبه 9 آذر 1401 18:53
«مدرسه روابط عمومی»:در دنیای امروز که رقابت در بازارهای جهانی به شدت افزایش یافته است، تولیدکنندگان برای موفقیت در این عرصه نیازمند استفاده از ابزارها و فنون مختلف مدیریتی هستند. روابط عمومی به عنوان یکی از این ابزارها، میتواند نقش موثری در ارتقای کیفیت و رونق تولید ایفا کند. روابط عمومی و تولید به معنای استفاده از...
-
روابط عمومی و حمل و نقل: گامی در جهت ارتقای ایمنی و کارایی
سهشنبه 8 آذر 1401 18:52
«مدرسه روابط عمومی»:حمل و نقل به عنوان یکی از ارکان اصلی زندگی بشر، نقشی حیاتی در توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جوامع ایفا میکند. در دنیای امروز که سرعت و دقت در جابجایی افراد و کالاها از اهمیت بالایی برخوردار است، روابط عمومی میتواند به عنوان ابزاری کارآمد، به ارتقای ایمنی، کارایی و رضایتمندی در بخش حمل و نقل...
-
روابط عمومی و انرژی: گامی در جهت ارتقای آگاهی و مصرف بهینه
دوشنبه 7 آذر 1401 18:49
«مدرسه روابط عمومی»:در دنیای امروز که منابع انرژی محدود هستند و مصرف آنها روز به روز در حال افزایش است، استفاده بهینه از انرژی و صرفه جویی در آن به یک ضرورت تبدیل شده است. روابط عمومی میتواند به عنوان ابزاری کارآمد، به ارتقای آگاهی عمومی در مورد مسائل مربوط به انرژی، ترویج فرهنگ مصرف بهینه و حمایت از سیاستهای دولت...
-
روابط عمومی و دولت: گامی در جهت تعامل و اعتمادسازی
یکشنبه 6 آذر 1401 18:47
«مدرسه روابط عمومی»:در دنیای امروز که دولتها نقش فزایندهای در زندگی مردم ایفا میکنند، روابط عمومی به عنوان ابزاری کارآمد، میتواند به ارتقای تعامل بین دولت و مردم، افزایش اعتماد عمومی به نهادهای دولتی و جلب مشارکت مردم در امور کشور کمک کند. روابط عمومی و دولت به معنای استفاده از ابزارها و فنون روابط عمومی برای...
-
روابط عمومی برای مسئولیت اجتماعی: نمونه هایی از آلمان و ژاپن
شنبه 5 آذر 1401 18:45
«مدرسه روابط عمومی»- مسئولیت اجتماعی شرکتی (CSR) به تعهدات یک شرکت برای عمل به روشی اشاره دارد که فراتر از صرف سودآوری باشد و شامل منافع ذینفعان و جامعه نیز باشد. دکتر عادل میرشاهی، متخصص روابط عمومی و مسئولیت اجتماعی معتقد است: روابط عمومی می تواند نقش مهمی در کمک به شرکت ها برای ایفای تعهدات CSR خود و برقراری ارتباط...