-
انواع منافع در مذاکره و کاربرد آن در روابط عمومی
شنبه 21 خرداد 1401 16:33
«مدرسه روابط عمومی»- مذاکره یکی از مهارتهای کلیدی در روابط عمومی است. درک انواع منافع در مذاکره به روابط عمومیها کمک میکند تا به طور موثرتری با مخاطبان، ذینفعان و سایر طرفهای involved تعامل داشته باشند. دکتر عادل میرشاهی، استاد برجسته ارتباطات، در این باره میگوید: "تشخیص منافع به اندازهی تشخیص مواضع ساده...
-
صبر، کلید طلایی موفقیت در روابط عمومی
جمعه 20 خرداد 1401 16:31
«مدرسه روابط عمومی:- در دنیای پرهیاهوی امروز که سرعت حرف اول را میزند، صبر به عنوان یک فضیلت، به ندرت مورد توجه قرار میگیرد. اما در دنیای روابط عمومی، صبر نه تنها یک فضیلت، بلکه یک ضرورت است. دکتر عادل میرشاهی، استاد برجسته ارتباطات، در این باره میگوید: "راه موفقیت با ذهنیت ماکروویوی سازگار نیست. در عصر تعجیل،...
-
کلیدهایی برای تفکر سریع در روابط عمومی
پنجشنبه 19 خرداد 1401 16:30
«مدرسه روابط عمومی»- در دنیای پویای امروز، روابط عمومی باید به طور مداوم با چالشهای جدیدی روبرو شود و به سرعت تصمیمگیری کند. تفکر سریع، مهارتی ضروری برای روابط عمومی است که به آنها کمک میکند تا در شرایط بحرانی به طور موثری عمل کنند. ۱. حفظ نگرشی مثبت: در زمان تفکر سریع، عواطف مثبت مانند خوشبینی، خوشمشربی و شادابی...
-
چرا خروج از "دایره راحتی" برای روابط عمومی دشوار است؟
چهارشنبه 18 خرداد 1401 16:27
«مدرسه روابط عمومی»- در دنیای پویای امروز، روابط عمومی نقشی حیاتی در موفقیت هر سازمان ایفا میکند. اما برای اینکه روابط عمومی به طور موثری عمل کند، باید از "دایره راحتی" خود خارج شود و به طور مداوم به دنبال نوآوری و پیشرفت باشد. دلایل دشواری خروج از "دایره راحتی": ترس از شکست: ترس از شکست و عدم...
-
نقش روابط عمومی در پرهیز از کنترل بیرونی
سهشنبه 17 خرداد 1401 16:27
«مدرسه روابط عمومی»- مفهوم کنترل بیرونی، توسط ویلیام گلاسر، روانشناس برجسته، به عنوان هرگونه تلاش برای تحت فشار قرار دادن یا تغییر رفتار دیگری تعریف شده است. گلاسر معتقد است که کنترل بیرونی منجر به فلاکت و بدبختی انسانها میشود و روابط بین فردی، اعم از ازدواج، خانواده، کار و محیطهای آموزشی را تخریب میکند. تاثیرات...