-
توجه به معنا در روابط عمومی
دوشنبه 16 خرداد 1401 16:24
«مدرسه روابط عمومی»- در دنیای پرمشغله امروز که سرعت، تکنولوژی و تقاضای مشتری حرف اول را میزنند، توجه به معنا و مفهوم عمیقتر فعالیتها، به ویژه در حوزه روابط عمومی، از اهمیت بالایی برخوردار است. جستجوی معنا، نیازی ذاتی در انسان: مطالعات نشان میدهند که علیرغم غلبه سرعت و تکنولوژی، تمایل انسان به جستجوی معنا در...
-
نفوذ در دیگران؛ تاکتیک مهم روابط عمومی ها
یکشنبه 15 خرداد 1401 16:23
«مدرسه روابط عمومی»- نفوذ فرآیندی است که طی آن بر افکار، رفتار و عواطف شخص دیگری اثر میگذاریم. این امر میتواند در سطوح مختلف و با افراد مختلف، از جمله رئیس، کارمند و یا همکار، انجام شود و در نهایت به سرعت بخشیدن به موفقیت شما منجر شود. رابرت سی. یاکل و پیتر ترسی در کتاب خود با عنوان "نفوذ: تاکتیکهای...
-
رهبری در روابط عمومی: ۱۲ نکته عملی
شنبه 14 خرداد 1401 16:21
«مدرسه روابط عمومی»- رهبری در روابط عمومی: ۱۲ نکته عملی عنوان یادداشتی از دکتر عادل میرشاهی است که در آن به مدیران روابط عمومی کمک می کند که به جای مدیریت پرسنل خودشان، از مهارتهای رهبری مدد گرفته و جایگاه خود را تثبیت کنند. رئیس بودن ساده است، اما رهبر بودن نه. رهبر مثل راهنمای سفری است که همراه با مسافران سختیها را...
-
ایده های روابط عمومی برای تبدیل شکست به پیروزی
جمعه 13 خرداد 1401 16:18
«مدرسه روابط عمومی»- ایده های روابط عمومی برای تبدیل شکست به پیروزی عنوان یادداشتی از دکتر عادل میرشاهی مشاور روابط عمومی است که به روابط عمومی ها در توسعه فعالیت هایشان کمک می کند. ترس از شکست، مانعی بزرگ در مسیر موفقیت است. این ترس گاه حتی از خود شکست هم بدتر است، چرا که ما را از کشف پتانسیل هایمان باز میدارد. برای...
-
توصیه های دکتر عادل میرشاهی برای پیشرفت در شغل روابط عمومی
پنجشنبه 12 خرداد 1401 16:16
«مدرسه روابط عمومی»- توصیه های دکتر عادل میرشاهی برای پیشرفت در شغل روابط عمومی عنوان یادداشتی از دکتر عادل میرشاهی است که در آن به بحث پیشرفت شغلی در روابط عمومی می پردازد. پیشرفت در شغل روابط عمومی، مانند هر شغل دیگری، نیازمند برنامهریزی و تلاش است. دکتر عادل میرشاهی، استاد دانشگاه و متخصص روابط عمومی، در این زمینه...