-
توانمندی های ارتباطی که مدیران باید از روابط عمومی بیاموزند
چهارشنبه 11 خرداد 1401 16:14
«مدرسه روابط عمومی»- توانمندی های ارتباطی که مدیران باید از روابط عمومی بیاموزند عنوان یادداشتی است که دکتر عادل میرشاهی با توجه به نکات مدیریتی از زبان اسکات ابل، بنیانگذار Spiceworks در باب روابط عمومی تبیین می کند. وی چند راهکار مشخص به مدیران آموزش می دهد که می توانند از مدیران روابط عمومی بیاموزند. ۱. از ابتدا با...
-
اخلاق های مخرب روابط عمومی
سهشنبه 10 خرداد 1401 16:13
«مدرسه روابط عمومی»- اخلاق یکی از مقولات بسیار مهم در حوزه روابط عمومی است که دکتر عادل میرشاهی در این یادداشت به اخلاق های مخرب روابط عمومی می پردازد. یکی از این اخلاقیات غرور کاذب است. غرور کاذب یکی از رفتارهای مخرب در میان مدیران، به خصوص مدیران ارشد اجرایی است. این اعتماد به نفس بیش از حد میتواند منجر به نابودی...
-
خواب حرفهای در روابط عمومی: اشتباهات و راهکارها
دوشنبه 9 خرداد 1401 16:10
«مدرسه روابط عمومی»- خواب حرفهای، وضعیتی است که در آن افراد به طور کاذب احساس میکنند که در کار خود موفق هستند، در حالی که در واقع در حال از دست دادن فرصتها و عقب افتادن از رقبا هستند. این وضعیت میتواند برای روابط عمومی بسیار خطرناک باشد. دکتر عادل میرشاهی در این یادداشت به موضوع اشتباهات روابط عمومی در زمینه خواب...
-
مدیریت ذرهبینی در روابط عمومی: چالشها و فرصتها
یکشنبه 8 خرداد 1401 16:00
«مدرسه روابط عمومی»-دکتر عادل میرشاهی در مطلب « مدیریت ذرهبینی در روابط عمومی: چالشها و فرصتها» به بحث مدیریت ذره بینی در روابط عمومی می پردازد. مدیریت ذرهبینی، سبکی از مدیریت است که بر نظارت دقیق و مداوم بر کارکنان تمرکز دارد. این سبک مدیریتی میتواند چالشها و فرصتهایی را برای روابط عمومی به وجود آورد. چالشها:...
-
توانایی یادگیری: کلید ایجاد تغییرات پایدار در سازمان
شنبه 7 خرداد 1401 15:58
«مدرسه روابط عمومی»- توانایی یادگیری: کلید ایجاد تغییرات پایدار در سازمان و روابط عمومی است. در این یادداشت دکتر عادل میرشاهی در باب توان یادگیری می نویسد: امروزه، سازمانها در دنیای بهسرعت در حال تغییر، با چالشهای متعددی روبهرو هستند. برای بقا و پیشرفت در این دنیای رقابتی، سازمانها باید بهطور مداوم خود را با...