-
مهارت های کلیدی یک مدیر روابط عمومی
یکشنبه 1 خرداد 1401 14:50
«مدرسه روابط عمومی»- مهارت های یک مدیر روابط عمومی طیفی از موارد را شامل می شود که فراتر از مهارتهای یک مدیر عمومی، می تواند به سازمان قدرت ابتکار و عمل در حوزه روابط عمومی را بدهد. دکتر عادل میرشاهی در اینجا به برخی از مهارت های کلیدی یک مدیر روابط عمومی اشاره می کند: 1. ارتباطات موثر: توانایی برقراری ارتباط شفاف،...
-
استعاره فیل و فیلسوار در حوزه روابط عمومی
شنبه 31 اردیبهشت 1401 14:48
«مدرسه روابط عمومی»- استعاره فیل و فیلسوار در حوزه روابط عمومی عنوان مطلبی است که دکتر عادل میرشاهی در آن معتقد است استعاره فیل و فیلسوار میتواند به خوبی نقش و جایگاه روابط عمومی را در یک سازمان نشان دهد. فیل در این استعاره، مخاطبان یا افکار عمومی را نشان میدهد. فیلسوار نیز روابط عمومی است که سعی دارد فیل را به...
-
مهمترین تصمیمات یک مدیر روابط عمومی
جمعه 30 اردیبهشت 1401 14:48
«مدرسه روابط عمومی»- بر اساس نظرسنجی موسسه تحقیقاتی Vistage، مهمترین تصمیماتی که مدیران عامل در سال جاری گرفتهاند عبارتند از: مدیریت استعدادها (۳۷%) مدیریت مشتری (۲۹.۴%) مدیریت مالی (۱۷.۷%) اداره عملیات کسبوکار (۱۰.۹%) رهبری (۵%) با توجه به این نتایج، میتوان گفت که مهمترین تصمیمات یک مدیر روابط عمومی نیز در همین...
-
مدل ادکار در روابط عمومی
پنجشنبه 29 اردیبهشت 1401 14:47
«مدرسه روابط عمومی»- مدل ادکار در روابط عمومی عنوان یادداشتی از دکتر عادل میرشاهی است که در آن به ابعاد مختلف این مدل و کاربرد آن در روابط عمومی می پردازد. مدل ادکار (ADKAR) یکی از مدلهای شناختهشده در مدیریت تغییر است که میتوان از آن در روابط عمومی نیز استفاده کرد. این مدل شامل پنج مرحله است: ۱. آگاهی (Awareness):...
-
۷ استراتژی کلیدی برای روابط عمومی کارآمد
چهارشنبه 28 اردیبهشت 1401 14:46
«مدرسه روابط عمومی»- ۷ استراتژی کلیدی برای روابط عمومی کارآمد عنوان مطلبی از دکتر عادل میرشاهی است که در آن به مباحث استراتژیک روابط عمومی می پردازد. در دنیای امروز، روابط عمومی قوی برای موفقیت هر کسب و کاری ضروری است. یک تیم روابط عمومی کارآمد میتواند به ایجاد و حفظ شهرت مثبت، ارتباط موثر با مخاطبان و رسیدن به اهداف...