-
مهارتهای نرم مدیریت روابط عمومی؛ از برخورد با کارکنان بدقلق تا مدیریت تغییر
دوشنبه 26 اردیبهشت 1401 14:41
«مدرسه روابط عمومی»- مهارتهای نرم از برخورد با کارکنان بدقلق تا مدیریت تغییرعنوان یادداشتی از دکتر عادل میرشاهی است که وی در آن به مهارت های نرم مدیریت روابط عمومی می پردازد. موفقیت و کارآمدی در دنیای امروز، فقط به مهارتهای فنی و کلاسیک مدیریتی محدود نمیشود. مهارتهای نرم و ظریف مدیریتی، تفاوت بین مدیران موفق و...
-
مهارت تاب آوری در روابط عمومی
یکشنبه 25 اردیبهشت 1401 14:40
«مدرسه روابط عمومی»-مهارت تاب آوری در روابط عمومی به معنای توانایی غلبه بر چالشها، سازگاری با تغییرات و ادامه فعالیت موثر در شرایط دشوار است. دکتر میرشاهی می نویسد افراد تاب آور در روابط عمومی دارای ویژگیهای مشترکی هستند که به آنها در موفقیت کمک میکند: ۱. احساس ارزشمندی: اعتماد به نفس و باور به تواناییهای خود...
-
انرژی احساسی کارکنان: کلید طلایی موفقیت در روابط عمومی
شنبه 24 اردیبهشت 1401 14:39
«مدرسه روابط عمومی»- در دنیای پرهیاهوی امروز، روابط عمومی نقش کلیدی در موفقیت هر سازمان ایفا میکند. دکتر عادل میرشاهی می نویسد: کارکنان به عنوان قلب تپنده هر سازمان، نقشی حیاتی در روابط عمومی ایفا میکنند.انرژی احساسی کارکنان، شور و اشتیاقی است که آنها را به تلاش بیشتر، خلاقیت و تعهد به اهداف سازمان ترغیب میکند....
-
تاثیرات شگفتانگیز خواب خوب بر مدیران روابط عمومی
جمعه 23 اردیبهشت 1401 14:38
«مدرسه روابط عمومی»- دکتر عادل میرشاهی معتقد است که خواب کافی، کلید رهبری بهتر در دنیای روابط عمومی است. لذا در این یادداشت وی به مساله تاثیرات شگفت انگیز خواب خوب بر مدیران روابط عمومی می پردازد. کمبود خواب، معضلی رایج در میان مدیران روابط عمومی: بیش از ۴۲ درصد مدیران روابط عمومی، کمتر از ۶ ساعت خواب مفید در...
-
۱۲ توصیه برای ارتقای کارایی در روابط عمومی
پنجشنبه 22 اردیبهشت 1401 14:33
«مدرسه روابط عمومی»- در دنیای پرهیاهوی امروز، روابط عمومی به طور فزایندهای با سیل اطلاعات و وظایف روبرو است. از کمپینهای خلاقانه گرفته تا استراتژیهای رسانههای اجتماعی، وظایف متعددی وجود دارد که باید به طور موثر و در زمان مناسب انجام شوند. مدیریت زمان و برنامهریزی نقش کلیدی در روابط عمومی موفق ایفا میکند. دکتر...