-
سئو سایت پزشکی: بهره گیری از سئو پی آر در توسعه سایت
پنجشنبه 12 آبان 1401 14:43
«مدرسه روابط عمومی»- افرادی که به دنبال سئوی سایت های پزشکی می گردند، پیش از سئوی سایت باید به مخاطبان سایت خودشان توجه کنند. توجه به مخاطبان سایت گام نخست در شاخت سئوی سایت پزشکی است. سایت های مخاطبان سایتهای پزشکی میتوانند افراد مختلفی باشند: بیماران و عموم مردم: افرادی که به دنبال اطلاعات در مورد بیماریها،...
-
پیامهای غیرکلامی در گفتگوهای مدیر روابط عمومی: راهنمایی برای توجه و تفسیر
چهارشنبه 11 آبان 1401 14:29
«مدرسه روابط عمومی»-در دنیای ارتباطات، پیامهای غیرکلامی بسیار اهمیت دارند. این پیامها شامل اصطلاحات بدنی، حرکات، انگشتان، نگاهها، و حتی لبخندها هستند که بیانگر احساسات، نگرشها، و تاثیرات غیرکلامی افراد در یک گفتگو میباشند.دکتر عادل میرشاهی، متخصص روابط عمومی معتقد است: مدیران روابط عمومی باید بتوانند این پیامهای...
-
بازار کار رشته روابط عمومی در ایران
سهشنبه 10 آبان 1401 14:25
«مدرسه روابط عمومی»-یکی از سوالات متداولی که از ما در مشاوره های روابط عمومی می پرسند بازار کار این رشته است. دکتر عادل میرشاهی مشاور حرفه ای روابط عمومی معتقد است که بازار کار رشته روابط عمومی در ایران، بازاری نسبتاً خوب است. به طور کلی، فارغ التحصیلان این رشته میتوانند در سازمانها و شرکتهای دولتی و خصوصی مختلف...
-
روابط عمومی چیست؟ چه هدفی دارد؟ چه کاربردی دارد؟ از چه ابزارهایی و با چه تاثیری استفاده می کند؟
دوشنبه 9 آبان 1401 14:24
«مدرسه روابط عمومی»- PR یا روابط عمومی یکی از حیاتیترین عناصر مدیریت یک سازمان یا شرکت است. در این مقاله،با توجه به اندیشه های دکتر عادل میرشاهی، مشاور ارشد روابط عمومی به توضیح مفهوم و اهداف روابط عمومی، کاربردها و ابزارهای آن، و نحوه ارزیابی نتایج PR خواهیم پرداخت. مفهوم و اهداف روابط عمومی: روابط عمومی به عنوان یک...
-
آگهی های روابط عمومی؛ استراتژی ها و اهداف
یکشنبه 8 آبان 1401 16:14
«مدرسه روابط عمومی»-آگهی های روابط عمومی نوعی از ارتباطات بازاریابی هستند که برای ارتقای آگاهی از برند، ایجاد حسن نیت و شکل دادن به افکار عمومی در مورد یک سازمان یا محصول استفاده می شوند. این آگهی ها برخلاف تبلیغات سنتی که بر فروش مستقیم تمرکز دارند، بر ایجاد روابط و گفتگو با مخاطبان کلیدی تمرکز دارند. اهداف آگهی های...