-
ایدههای برتر را برای روابط عمومی خود انتخاب کنید
چهارشنبه 21 اردیبهشت 1401 14:32
«مدرسه روابط عمومی»- در دنیای پرهیاهوی امروز، روابط عمومی به طور فزایندهای با سیل ایدهها روبرو میشود. از کمپینهای خلاقانه گرفته تا استراتژیهای رسانههای اجتماعی، ایدههای جدید به طور مداوم در حال ظهور هستند. با این حال، تمرکز بر تعداد زیادی ایده میتواند به معنای از دست دادن تمرکز و عدم دستیابی به اهداف باشد....
-
درسهایی از آمازون برای روابط عمومی
سهشنبه 20 اردیبهشت 1401 14:20
«مدرسه روابط عمومی»-آمازون یک شرکت تجارت الکترونیک چند ملیتی است که در سال ۱۹۹۴ توسط جف بیزوس تأسیس شد. این شرکت در ابتدا به عنوان یک کتابفروشی آنلاین شروع به کار کرد، اما به مرور زمان تنوع محصولات خود را افزایش داد و به بزرگترین خرده فروش آنلاین در جهان تبدیل شد. مدیر عامل فعلی آمازون "اندی جاسی" است. جف...
-
کاربرد نظریههای مبتنی بر مشوقها در روابط عمومی
دوشنبه 19 اردیبهشت 1401 14:18
نظریههای مبتنی بر مشوقها میتوانند در روابط عمومی برای ایجاد انگیزه در مخاطبان و تشویق آنها به انجام رفتارهای مطلوب مورد استفاده قرار گیرند. دکتر عادل میرشاهی در این زمینه می گوید: برخی از کاربردهای این نظریهها در روابط عمومی عبارتند از: 1. ایجاد کمپینهای انگیزشی: با استفاده از تئوریهای تقویت رفتار و انتظار،...
-
تئوری X و تئوری Y در روابط عمومی چه معنایی دارد؟
یکشنبه 18 اردیبهشت 1401 13:58
«مدرسه روابط عمومی»- تئوری X و تئوری Y دو دیدگاه متفاوت در مورد ماهیت انسان و انگیزههای او ارائه میکنند. این دو تئوری در روابط عمومی نیز کاربرد دارند و میتوانند به درک بهتر رفتار مخاطبان و انتخاب روشهای مناسب برای ارتباط با آنها کمک کنند. در ادامه این بحث در مدرسه روابط عمومی می توانید برای مشاوره و آموزش با ما...
-
انگیزش در سازمان و راه های ایجاد انگیزه در کارکنان
شنبه 17 اردیبهشت 1401 13:52
«مدرسه روابط عمومی»- انگیزش در سازمان و راه های ایجاد انگیزه در کارکنان عنوان یادداشتی از دکتر عادل میرشاهی است که در آن با توجه به اشتباهات رایج در روابط عمومی به مساله انگیزش می پردازد. انگیزه، عنصری حیاتی در روابط عمومی است که به طور مستقیم بر عملکرد و موفقیت سازمان در رسیدن به اهدافش تأثیر میگذارد. با آگاهی از...