-
اشتباهات رایج تصمیم گیری در روابط عمومی
جمعه 16 اردیبهشت 1401 13:52
«مدرسه روابط عمومی»-بی شک بزرگترین وظیفه یک مدیر روابط عمومی تصمیم گیری است. چه تصمیم گیری در شرایط عادی و چه بحران می تواند منشاء بسیاری از پیشرفت ها و پسرفت های سازمان باشد. دکتر عادل میرشاهی در این متن به اشتباهات رایج تصمیم گیری در روابط عمومی می پردازد. تصمیمگیری مهارتی حیاتی در روابط عمومی است که میتواند به...
-
ایجاد عشق به کار در کارکنان روابط عمومی
پنجشنبه 15 اردیبهشت 1401 13:51
«مدرسه روابط عمومی»- ایجاد عشق به کار در کارکنان روابط عمومی یکی از موضوعات بسیار مهمی است که دغدغه بسیاری از مدیران است و بنابراین دکتر عادل میرشاهی در این یادداشت به این مقوله می پردازد. عشق به کار، عنصری کلیدی برای ارتقای تعهد، خلاقیت و کارایی در کارکنان روابط عمومی است. با ایجاد این حس، میتوان به طور چشمگیری به...
-
نقش انتقادپذیری در توسعه روابط عمومی
چهارشنبه 14 اردیبهشت 1401 13:50
«مدرسه روابط عمومی»- نقش انتقادپذیری در توسعه روابط عمومی عنوان یادداشتی از دکتر عادل میرشاهی است که در آن به مزایای انتقاد پذیری و پذیرش رویکرد نقادانه کارکنان در روابط عمومی می پردازد. انتقادپذیری یکی از ویژگیهای کلیدی مدیران موفق است که نقشی حیاتی در توسعه روابط عمومی ایفا میکند. با درک اهمیت این موضوع، میتوان...
-
مدیریت روابط عمومی: فضیلت، جایگاه یا حرفه؟
دوشنبه 12 اردیبهشت 1401 13:48
«مدرسه روابط عمومی»- مدیریت: فضیلت، جایگاه یا حرفه؟ عنوان یادداشتی از دکتر عادل میرشاهی است که با نگاهی انتقادی به مدیریت و آنگاه به مدیریت روابط عمومی نگاه می کند. بسیاری از افراد در مسیر شغلی خود با این سوال روبرو میشوند که آیا برای مدیریت ساخته شدهاند یا کارشناسی؟ این متن به بررسی این موضوع میپردازد که چه...
-
چشماندازی وسیع در روابط عمومی ضمن تمرکز بر مسائل کلیدی
یکشنبه 11 اردیبهشت 1401 13:50
«مدرسه روابط عمومی»- چشماندازی وسیع در روابط عمومی و تمرکز بر مسائل کلیدی عنوان یادداشتی از دکتر عادل میرشاهی است که در آن به بحث مدیریت روابط عمومی و سازمان و روابط عمومی می پردازد. روابط عمومی به عنوان یک بخش حیاتی در هر سازمان، نقشی کلیدی در ایجاد و حفظ ارتباطات اثربخش با مخاطبان داخلی و خارجی ایفا میکند. در...