-
موفقیت روابط عمومی در گرو بهرهگیری از مدیریت زمان
جمعه 6 خرداد 1401 15:53
«مدرسه روابط عمومی»- در دنیای پرهیاهوی امروز، مدیریت زمان به دغدغهای همیشگی برای افراد، به خصوص فعالان حوزه روابط عمومی تبدیل شده است. کمبود وقت و انبوه وظایف، چالشهایی هستند که روابط عمومیها به طور مداوم با آنها روبهرو هستند. اهمیت مدیریت زمان در روابط عمومی: افزایش کارایی و اثربخشی: مدیریت زمان به روابط عمومیها...
-
چگونه روابط عمومی میتواند فرهنگ سازمانی را تغییر دهد؟
پنجشنبه 5 خرداد 1401 15:49
«مدرسه روابط عمومی»- چگونه روابط عمومی میتواند فرهنگ سازمانی را تغییر دهد؟ عنوان یادداشتی از دکتر عادل میرشاهی است که در آن دکتر میرشاهی به موضوع چابکی و نحوه چابک سازی سازمان توسط روابط عمومی می پردازد. امروزه، چابکی به عنوان یک ضرورت برای بقا و پیشرفت سازمانها در دنیای رقابتی مطرح شده است. تغییر فرهنگ سازمانی گامی...
-
مشارکت کارکنان: یک مزیت رقابتی دائمی و جایگاه روابط عمومی
چهارشنبه 4 خرداد 1401 15:40
«مدرسه روابط عمومی»- مشارکت کارکنان برای روابط عمومی بسیار اهمیت دارد. موضوعی که دکتر عادل میرشاهی در آن باب می نویسد: مشارکت کارکنان به عنوان یک منبع ارزشمند، میتواند به عنوان مزیت رقابتی دائمی عمل کند و روابط عمومی نقشی کلیدی در ایجاد و ترویج این فرهنگ مشارکت ایفا میکند. اهمیت مشارکت کارکنان: افزایش بهرهوری و...
-
نمونه هایی از رفتار مناسب مدیر روابط عمومی در محیط کار:
سهشنبه 3 خرداد 1401 15:37
«مدرسه روابط عمومی»- نمونه هایی از رفتار مناسب مدیر روابط عمومی در محیط کار، متنی است که دکتر عادل میرشاهی در آن به 7 نمونه از رفتار مناسب مدیر روابط عمومی در محیط کار می پردازد و به دو بخش تقسیم می شود: بخش اول: قدردانی: استفاده از عبارات خاص و مشخص برای قدردانی از کارمندان به جای جملات کلی. تشکر: قدردانی از تلاش های...
-
تمرین های روابط عمومی برای بهبود شرایط کار
دوشنبه 2 خرداد 1401 15:36
«مدرسه روابط عمومی»- تمرین های روابط عمومی برای بهبود شرایط کار توسط دکتر عادل میرشاهی تنظیم شده و به ده تمرین روابط عمومی برای بهبود شرایط کار می پردازد که به دو بخش تقسیم می شود: بخش اول: تمرین 1: کارکنانتان را بشناسید. تمرین 2: بازخور آخر هفته. تمرین 3: ملاقات حضوری انفرادی. تمرین 4: روزهای خاص را جشن بگیرید. تمرین...