-
مدیریت بحران در روابط عمومی
یکشنبه 22 آبان 1401 17:42
«مدرسه روابط عمومی»- مدیریت بحران در روابط عمومی یکی از جوانب حیاتی است که سازمانها باید به آن توجه کنند. بحرانها و رخدادهای ناگوار میتوانند از جمله حوادث طبیعی، حوادث صنعتی، مشکلات عملیاتی، یا اتفاقات ناخواسته در فضای مجازی باشند که باعث افتضاح و آسیب به شهرت و اعتبار سازمان میشوند. در چنین شرایطی، مدیریت بحران...
-
رسانههای اجتماعی: ابزار قدرتمند روابط عمومی در دنیای دیجیتال
شنبه 21 آبان 1401 17:41
«مدرسه روابط عمومی»- امروزه، رسانههای اجتماعی به بخش جداییناپذیری از زندگی افراد تبدیل شدهاند و نقشی کلیدی در ارتباطات و تعاملات ایفا میکنند. دکتر عادل میرشاهی، متخصص روابط عمومی اینترنتی، پرداختن به حوزه رسانه های اجتماعی را در زمره فعالیت های روابط عمومی اینترنتی می داند می افزاید: این موضوع، فرصتی بینظیر برای...
-
روابط عمومی و جریانسازی رسانهای: مروری بر دیدگاه مهدی فضائلی
جمعه 20 آبان 1401 17:40
«مدرسه روابط عمومی»- جریانسازی رسانهای به عنوان ابزاری قدرتمند در روابط عمومی، نقشی کلیدی در مدیریت افکار عمومی و هدایت افکار مخاطبان ایفا میکند. مهدی فضائلی، مدیرعامل اسبق فارس، در صحبتهای خود به سه نوع جریانسازی رسانهای اشاره میکند: 1. جریانسازی کنشی فعال: در این نوع، ابتکار عمل در دست شماست و شما با...
-
روابط عمومی دیجیتال: دنیای ارتباطات در عصر اینترنت
پنجشنبه 19 آبان 1401 17:39
«مدرسه روابط عمومی»- روابط عمومی دیجیتال (Digital Public Relations) یا به اختصار DPR، شیوهای نوین برای برقراری ارتباط و تعامل با مخاطبان از طریق کانالهای آنلاین و دیجیتال است. در دنیای امروز که اینترنت و شبکههای اجتماعی به بخش جداییناپذیری از زندگی افراد تبدیل شدهاند، روابط عمومی سنتی دیگر پاسخگوی نیازها و...
-
استراتژی روابط عمومی
چهارشنبه 18 آبان 1401 17:38
«مدرسه روابط عمومی»-روابط عمومی به عنوان یکی از اصول بنیادین مدیریت سازمانی، نقش بسیار مهمی در شکلدهی به تصویر و شناخت عمومی از یک سازمان دارد. دکتر عادل میرشاهی، متخصص روابط عمومی و برنامه ریزی استراتژیک در زمینه استراتژی معتقد است: استراتژیهای روابط عمومی کلیدی در این روند ایفای نقش میکنند. در این مقاله، به بررسی...