مدرسه روابط عمومی- مرجع تخصصی آموزش و مشاوره «روابط عمومی»

مدرسه روابط عمومی- مرجع تخصصی آموزش و مشاوره «روابط عمومی»

برای برگزاری دوره های تخصصی و مشاوره در زمینه روابط عمومی، روابط عمومی آنلاین،هوش مصنوعی، بازاریابی محتوا، رسانه های اجتماعی، سئو پی آر، تبلیغات، ارتباطات و امور فرهنگی با شماره همراه: 09331178144 تماس حاصل فرمایید.
مدرسه روابط عمومی- مرجع تخصصی آموزش و مشاوره «روابط عمومی»

مدرسه روابط عمومی- مرجع تخصصی آموزش و مشاوره «روابط عمومی»

برای برگزاری دوره های تخصصی و مشاوره در زمینه روابط عمومی، روابط عمومی آنلاین،هوش مصنوعی، بازاریابی محتوا، رسانه های اجتماعی، سئو پی آر، تبلیغات، ارتباطات و امور فرهنگی با شماره همراه: 09331178144 تماس حاصل فرمایید.

آموزش مدیریت روابط عمومی

«مدرسه روابط عمومی»- مدرسه روابط عمومی محلی برای یادگیری مدیریت روابط عمومی است. برنامه‌های آموزشی مدیریت روابط عمومی طیف وسیعی از مفاهیم را شامل می‌شوند که برای انجام وظایف و مسئولیت‌های مختلف  در این حوزه ضروری هستند.  برخی از مفاهیم کلیدی  که معمولاً در این برنامه‌ها آموزش داده می‌شوند عبارتند از:


1. اصول روابط عمومی:

تعریف و ماهیت روابط عمومی

تاریخچه روابط عمومی

نقش و جایگاه روابط عمومی در سازمان

انواع روابط عمومی

اخلاق و مسئولیت‌های روابط عمومی


2. تحقیق در روابط عمومی:

روش‌های تحقیق در روابط عمومی

جمع‌آوری و تجزیه و تحلیل داده‌ها

استفاده از تحقیقات برای برنامه‌ریزی و ارزیابی فعالیت‌های روابط عمومی


3. نوشتن و ویرایش در روابط عمومی:

اصول نوشتن خبری و اطلاع‌رسانی

نوشتن انواع مختلف محتوای روابط عمومی

ویرایش ونگارش فارسی

طراحی و گرافیک


4. رسانه‌ها و روابط عمومی:

انواع رسانه‌ها

رابطه با رسانه‌ها

نوشتن بیانیه‌های مطبوعاتی

برگزاری کنفرانس‌های مطبوعاتی

مدیریت مصاحبه‌ها


5. بازاریابی و روابط عمومی:

مفاهیم بازاریابی

نقش روابط عمومی در بازاریابی

استراتژی‌های بازاریابی روابط عمومی

برندسازی


6. مدیریت رویداد:

برنامه‌ریزی و اجرای رویدادها

انواع رویدادها

بودجه‌بندی و تامین مالی رویدادها

بازاریابی و تبلیغات رویدادها


7. مدیریت بحران:

شناسایی و ارزیابی بحران‌ها

برنامه‌ریزی برای مدیریت بحران

ارتباطات در بحران

بازیابی بعد از بحران


8. روابط بین‌الملل:

مفاهیم روابط بین‌الملل

ارتباطات بین‌المللی

فرهنگ و روابط عمومی

روابط عمومی در سازمان‌های غیردولتی (NGOs)


9. فناوری اطلاعات و ارتباطات (ICT) در روابط عمومی:

استفاده از رسانه‌های اجتماعی در روابط عمومی

وب سایت‌ها و وبلاگ‌ها

بازاریابی دیجیتال

تجزیه و تحلیل داده‌های آنلاین


10. اخلاق و مسئولیت‌های اجتماعی:

مسئولیت اجتماعی شرکت‌ها (CSR)

حاکمیت شرکتی

گزارشگری پایداری

روابط عمومی و تنوع و شمول

علاوه بر این مفاهیم کلیدی، برنامه‌های آموزشی مدیریت روابط عمومی می تواند زمینه های تخصصی تری را نیز بنا به درخواست مشتری در بر بگیرد که شامل دوره های ذیل می شود:

  • روابط عمومی در صنعت خاص
  • روابط عمومی دولتی
  • روابط عمومی آموزشی
  • روابط عمومی غیرانتفاعی

البته قاعدتا نیاز نیست یک مدیر روابط عمومی همه دوره های فوق را بگذراند، این بسته به سازمان و نحوه مدیریت آن است که عناوین دوره های زیر مجموعه مدیریت روابط عمومی را مشخص می کند. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر از مشاوره ها و دوره های روابط عمومی مدرسه روابط عمومی با ما تماس بگیرید.

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد